Tips voor een betere weerstand

Aandacht voor een goed werkend immuunsysteem en het verbeteren van je weerstand is altijd goed en zeker nu in deze bijzondere tijden van Corona.

Daarom krijg je iedere week van ons een tip over voeding, beweging, slaap of psychosociale factoren, die je heel goed in de praktijk kunt gebruiken. Werk je samen met ons en met je klanten aan het verbeteren van je immuunsysteem en je weerstand?

Deze serie tips kwam tot stand in samenwerking met SMC Rijnland en MSP Opleidingen.

 

Waardeer je de producten en diensten van Masseurs Netwerk Nederland? Word dan lid. Zo maak je het mede mogelijk dat we onze producten en diensten steeds verder uitbreiden voor jou en je klanten.

Tip 1: Voeding
Tip 2: Beweging
Tip 3: Psychosociaal
Tip 4: Slaap

Tip 5: Voeding
Tip 6: Beweging
Tip 7: Psychosociaal
Tip 8: Slaap

Tip 9: Voeding
Tip 10: Beweging
Tip 11: Psychosociaal
Tip 12: Slaap

Tip 13: Voeding
Tip14: Beweging
Tip 15: Psychosociaal
Tip 16: Slaap

Tip 17: Voeding
Tip 18: Beweging
Tip 19: Psychosociaal
Tip 20: Slaap
Tip 21: Voeding